your art style is sO GREAT

GOSH!!!! THANK U

AAAA I COULDNT SLEEP ON ACCOUNT OF DMMD ANIME FINALE so i ended up playing around with how i draw aoba :’))) 
(idk i really love the idea of aoba having really pronounced east asian features lmao like the almond eyes, flat nose and rounded facial structure, heh heh)

AAAA I COULDNT SLEEP ON ACCOUNT OF DMMD ANIME FINALE so i ended up playing around with how i draw aoba :’)))

(idk i really love the idea of aoba having really pronounced east asian features lmao like the almond eyes, flat nose and rounded facial structure, heh heh)

northsidecyclists:

presenting: ORIPEDA CYCLE CHAT: THE PCHATTENING, courtesy of splitbricks and chipchopclipclop

WE HAD TOO MUCH FUN SMH


am i alive?
am i human?

am i alive?

am i human?

question of the century tbh

question of the century tbh

kcinca:

a jam by my dumb band

haha ok so you know how i make music, right
i kinda dropped a single, uh

idk if ive ever posted this song here before but YES NOW IT IS HERE, NICELY RECORDED AND EVERYTHING haha wow

big thanks to my buddy kcinca for letting me use his recording space! :’)

aaaaaand we’re back, folks

aaaaaand we’re back, folks

a short song about staying
technically written for minoi but ehh it’s ambiguous enough for anything really

lyrics under the cut??? yeehaw

Read More

i wish i could be honest, but honesty would kill me

in between working on story shit with offdensen for ask-mcc i wanted to illustrate one of my favourite scenes so far from their minoi fic in progress, Palms :’) being the beta for their fic is is so GREAT I LUV IT THE STORY IS SO GOOD…….. CRIE S

also this is literally my first comic in a LONG WHILE it’s so messy aaaaa

Out of curiosity, did the yowapeda costume come with the gloves as well or did you have to buy them elsewhere??
Anonymous

AAAH YEAH i forgot to mention!! the jersey i ordered didnt come with gloves so i had to order them separately on cossky’s listing on taobao (you can ask for the gloves separately)! the gloves come in M and F sizes tho so be careful when ordering (our group accidentally ordered the bigger size so we had to manually modify them to fit us LMAO……)

hi, where did you buy your yowapeda cosplay? it looks really nice!
Anonymous

thanks!! i got it off aliexpress here :))

when will i see you again

when will i see you again

datefriend colours
idk if i should change the draw style i use for the au, hm

datefriend colours

idk if i should change the draw style i use for the au, hm

casually hints vaguely at the college au coming back soon maybe, probably